Antall besøkende

søndag, mai 27, 2007

På tide med en oppdatering!

Huff.. jammen lenge siden jeg hadde skrevet noe nytt her. Men futtet har visst gått ut av meg på mange områder for tiden. Sliter både med scrapping, lage kort.. orker ikke finne tingene fram. På datafrontetn somler jeg bare bort tiden på ingenting, og får hverken øvd på bilderedigering, blogg og det som mere er.
Men det kommer seg vel.. kanskje det er våren som gjør det *fnis*
Nå er jeg på nattevakt og jeg har tatt min bærebare med. Skulle egentlig scrappe sammen med mi@ i natt, men på tur til jobb, kom mannen ut og sa jeg måtte ta hans bil. Og dermed ligger scrappetingene fortsatt i min bil.... hmm. Så jeg kom ikke ut av scrappedvalen i natt. Men har for noen uker siden laget to LO som jeg kan dele med dere. Så mye annet har jeg ikke å komme med. Den ene er fra da Helene hadde vannkopper og er designerbidrag til Scrapp og Lapp for april mnd. Denne er scrappet i 12x12
Den andre er en scraplift av Hege! Den er laget til en konkurranse på minneriket som het "to må man være. " Bildet her er også av Helene , da hun var fotomodell for Focus Interiør. Gjett om jeg gleder meg til den katalogen kommer :)

1 kommentar:

Lene sa...

Åh - så søt denne var!
Nydelig bilde, og du har valgt så fine farger til det.
Kjempefin, Hege!