Antall besøkende

søndag, mai 11, 2008

Scrappedugnad 1/2 år

og i den forbindelse har de gitt oss muligheten til å velge selv hvilken av deres tidligere utfordinger vi vil scrappe.
Ikke alltid tiden strekker til så man får gjøre alt man har lyst til; men jeg fikk i allefall scrappet en hurtig LO før fristen går ut:)
Har valgt Kerry Lynn utfordringen der man skulle bruke transparent.
Her er det en rund transparent over hånden og blomsten.
Ellers har jeg brukt BG- Sugared og bazzill. Ingenting annet bortsett fra en liten blomster splittbinders!
Har valgt å lage LO enkel, uten alt for mye vanskligheter, for jeg har planer om å bruke den på et nybegynnerkurs; og da må det ikke bli for innviklet:)

2 kommentarer:

Carrin sa...

Grønn!!!! *sukk* Nydelig!

Men du? Skal vi prøve å få til et ørlite treff snart?

Anonym sa...

Åh du har jo blogg du og!!! Har lagt den inn på min, sånn at du får masse besøk fra mi sia også!

Har dessverre ikke hatt tid til å digiscrappe noe på over ett år :( Unger, jobb og hest tar alt for mye tid! Men holder nå på i photoshop CS2 og leker meg ennå, men bare for å redigere og leke med bildene jeg har tatt.