Antall besøkende

søndag, mars 29, 2009

Endelig litt nytt fra meg og skissedilla!

Her var det jammen ikke mye oppdatering. Det har vært en hektisk tid, med lite scrapping og kortlaging dessverre. Men fikk hentet inspirasjon etter at jeg og Katrine hadde jentetur til Scraporama messa forrige helg. Det var fantastisk deilig, og vi fikk handlet masse nytt! Gleder meg til å få tatt det i bruk. Overnattet på hotell sammen med alle deltakerne fra korslaget. Moro å se dem i RL. Til tross for at vi ikke turte å snakke med dem. Lørdag kveld dro vi på scrappetreff sammen med jentene fra Minneriket! Her var jeg så heldig å endelig få treffe min gode nettvenninne gjennom 2 år mi@! Håper vi snart får mulighet til å ses igjen. Du er akkurat like koselig og fantastisk som jeg hadde forestilt meg:) Søndag dro vi ut til messa for å delta på kurs med naboen! Takk for fantastisk inspirasjon. Skal legge ut resultatet snart. Det er laget etter skissen som er den første offisielle på skissedilla! En ny herlig skisse utfordringsblogg. Fra mai får jeg mye mere hjemmetid så da satser jeg sterkt på at det skal bli mere tid til scrapping. Legger i allefall inn bilde av denne blogg candyen som skissedilla har lagt ut. Og melder og i kanys sin blogg at dette er en side som er verdt og følge med på! Lykke til jenter! Til slutt en stor takk til min bror som fikset hotell og lånte oss bilen sin hele helga!

Ingen kommentarer: