Antall besøkende

mandag, juli 27, 2009

Sommeroppdatering!!

Da har jeg endelig satt meg ned for å lage en liten oppdatering:) Må nok innrømme at jeg er en veldig sløv blogger. Og ikke minst er jeg dårlig til å legge ut bilder av det jeg lager. Ikke fordi jeg ikke vil dele det med dere, men sløvheten lenge leve. Noen av prosjektene er enda laget til konkuranser både på Minneriket og sukkersøtt. Men husker jeg å levere?? NEI!! Sløv med andre ord. Kan jo ikke skylde på ammetåka riktig enda... men ikke altfor lenge igjen før jeg kan bruke det som unnskyldning. Jeg og familien kom i forrige uke hjem fra 3 ukers ferie. Vi har kjørt 600 mil med campingvogn på slep. Og for første gang på lenge har vi brukt ferien på å feriere og oppleve deler av Danmark vi ikke før har sett. Her er et bilde fra første overnatting i Kiruna. Dette er også på Helenes 6 års dag. Så det er store flinke unger vi har hatt med oss på lang kjøreferie til farmor og farfar i Danmark. Litt prosjekter har det vært i løpet av mai / juni. Det meste har vært kort, både til konfirmasjon og barnehageavslutninger. Skulle gjerne laget enda mere men med eksamen og jobb ble det ikke like mye som jeg hadde håpet. Nå er scrapperommet ryddet og vasket, så når feriegjestene som kommer onsdag er reist på søndag kan jeg forhåpentligvis få scrappet igjen. Tiden er det ikke noe å si på når man går hjemme sykemeldt- men akkurat nå har vi godt og varmt sommervær her nors, og da blir ikke scrappingen prioritert dessverre. Selv om det faktisk er tungt å være gravid i denne varmen. Her kommer et knippe av noe av det som jeg laget i mai og juni. Ikke lagt ved noe produktbeskrivelse... men er ikke for flink til å huske å skrive ned hva jeg egentlig bruker.... dån. Takk for at du titter og fortsatt god sommer. Her skal vi kose oss med feriegjester og slektstreff til helgen:) Begynner med bursdagskortet til svigermor: Bursdagskort til min niese Dagmar som ble 2 år i juni. Her ble fargene veldig dårlige :( Men jeg digger disse flotte arkene. Konfirmasjonskort med pengelomme, inspirert av Anita Hagen:) Ett par konfirmasjonskort til jente hvor jeg har brukt symaskinen. Så til slutt min store favoritt for tiden: Konvoluttkortene:) Her ser dere noen av de mange jeg har laget. Dette for holde for denne gang. Skal prøve å oppdatere litt oftere heretter:)

1 kommentar:

Carrin sa...

Hei!!
Hyggelig med oppdatering fra din front ja! 600 mil med campingvogn!? Imponerende!!
Masse flotte kort! Vi MÅÅÅ få til et treff snart!