Antall besøkende

torsdag, august 13, 2009

Sukkersøtt utfordring #47

Da har jeg endelig fått syslet litt på scrapperommet igjen, og har prøvd å finne en løsning på denne ukes utfordring fra Sukkersøtt . Oppgaven var å lage en gaveeske med hyssing og knapper. Jeg fant en eske som ungene har hatt fargeblyanter i. Denne malte jeg med MM maling, og dekorerte med bazzill, og tapet av alle ting. HAr brukt hyssing til låsemekanisme og har pyntet med blomster og knapper samt noen fuglerub ons. Inne er den kun dekorert med bazzill og tapet. Har selvfølgelig glemt å ta bilde av innsiden, men her får dere se hvordan forsiden ble:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei;D
Nydelig eske, virkelig lekker:D
Lykke til!
Klem Ida:o)

Lisa Marlene sa...

Å, den var virkelig rålekker, Hege! Skulle til å spørre om det superfine grønne arket, men det er vel tapeten, eller? Jeg er jo så svak for grønt for tiden, så denne var virkelig til å dåne av - vakkert!

HegeHB sa...

Det er nok tapeten Lisa... fikk en gave pakket inn i den engang, og jeg likte den så godt at den måtte gjemmes. Men jeg har en rest igjen hvis det frister :)

Maya sa...

Åhhh så nydelig eske,og så lekkert med tapeten!!
Nydelige grønne toner :)
Klem fra Maya:)

Lisa Marlene sa...

Ja, det frister veldig, Hege, for den var rålekker! Du er god, du! :)) *klem*

Marianne/skorpionen sa...

Heisann og tusen takk for besøk og kommentar i bloggen min :)

Nydelig eske du har laget! Den tapeten var bare helt nydelig! Jeg trodde det var mønsterark helt til jeg leste beskrivelsen din :D

K-O-M er Kort-o-Mania inne på www.scrapping.no.
En kortkonkurranse som alle kan være med på. 12 runder, alle som deltar får 5 poeng for hver runde de er med (man må ikke være med på alle). Finalister får ekstrapoeng.
Så det er bare å slenge seg med!

Ha en flott dag!
Marianne

ninabakke sa...

Så søtt :)