Antall besøkende

fredag, september 25, 2009

Et nytt familiemedlem!

Ons 16 september 2009 kl. 12.51 kom lille Margrethe til verden på Harstad Sykehus. Hun var 3250 g og 49 cm lang, så hun slo sine søsken både i vekt og lengde. Til tross for at hun var den største syns jeg hun er utrolig lita. Og helt perfekt!!! Vi er superstolte alle mann. Fødselen gikk fint, og nå koser vi oss hjemme! Akkurat nå sover hun søtt i bagen min, hun sover forøvrig mye, så hvis hun fortsetter slik får jeg vel satt meg ned med scrappesakene og skolebøkene etterhvert også. Må få laget endel julekort som skal selges på julemessa til husmorlaget. Skal ha stand der sammen med Katrine og en venninne til. Det blir spennende. I dag skal jeg bare slappe av og gjøer minst mulig. De to store har kortdag i dag på skolen og er hjemme igjen i 13 tiden. Og i ettermiddag skal vi spise middag hos gode venner. Så formiddagen er prioritert sløvetid og kosetid med babyen min:) Ha en fin dag.

5 kommentarer:

Flittiglise Norway sa...

Gratulerer SÅ mye med ny baby i huset. Ha en flott dag - Og god helg:)Klem fra Lise

ninabakke sa...

Gratulerer så mye! Nydelig :)

Kriztella sa...

Så søt!! Gratulerer :D

Pia sa...

Gratulerer så masse! Nyt dagene sammen med den lille!

Monica sa...

Litt sein jeg, men gratulerer så mye med lite nurk! Så nydelig hun er!!!