Antall besøkende

søndag, januar 10, 2010

Challenge #1 Motivet



Dette kortet har jeg laget til skissen fra Motivet. Jeg har virkelig forelsket meg i stemplene deres, og de står høyt på ønskelisten. Bildet ble dessverre ikke så veldig bra, men når jeg kun hadde mobiltelefonen tilgjengelig så måtte det bli litt mobil blogging. Har brukt resteark, så jeg vet ikke hvilke produsenter. Men bokstavene er fra MM og blingene er fra Melissa Frances. Har og brukt bånd og en snøkrystall charm.

Som dere sikkert ser har jeg oppdatert og endret litt i bloggen min i kveld. Så nå håper jeg dere fortsetter å stikke innom. Blir moro å følge med på hvor mange som egentlig er innom. Og nå som jeg har lært å mobilblogge så har jeg som mål å bli mye flinkere til å blogge i 2010! Syns selv jeg har hatt en god start:)


5 kommentarer:

Katrine sa...

Så flott bloggen din har blitt! Kanskje vi kan blogg litt i lag en dag sånn at jeg kan lære litt av deg?? ;-)

Ann Cecilie Stokke sa...

for et nydelig kort dette var Hege! :)

Lene - nabon sa...

fin og ryddig blog, og fo et nydelig kort!!!

Ann Cecilie Stokke sa...

promarkers e bære genial ja. Bruke bære dem no eg! E superdigg! Fikk faktisk 3 grønne i adventskalenderen som eg ikkje hadde fra før! Kan ikkje bli meir perfekt enn det! VI har det bære flott her på Steinkjer! Synd vi ikkje traff på kverandre i jula. Tia susa avgårde når vi va nordpå og vi rakk desverre ikkje å besøke alle vi hadde tenkt. Hadde no veldig lyst å møte lillejenta di, men vi får ta det neste gang vi e nordpå.

Kari sa...

For et herlig, "kaldt" vinterkort!