Antall besøkende

søndag, januar 03, 2010

Skissedilla#40

GODT NYTT ÅR!! Endelig har jeg fått scrappet igjen - likte skissen på dilla godt, og så må jeg jo komme igang med å få scrappet bilder av Margrethe. Bildet er ikke så bra - har tatt det med mobiltelefonen. Bildet er fra dagen etter vi kom hjem fra sykehuset - og hennes første bad hjemme. Ble ikke helt fornøyd med denne, men men. Får det vel i fingrene igjen etterhvert tenker jeg. HAr brukt TTT kit fra november, + at jeg har brukt dabber og glimmermist på bølgepappen. Får ha som nyttårsforsett at jeg skal scrappet mere i år enn sist år, for det var ikke mange LOene som kom fra denne kanten i 2009. Nå er jeg i allefall igang - det er nemlig ikke bilder det står på.

1 kommentar:

mi@ sa...

Så flott at du er igang igjen, Hege! Stilig med bølgepappen og glimmermist! Skjønn jente, mobilbilde eller ei!

Takk for at du deltar hos Skissedilla
(gleder meg til å se mer fra deg!)