Antall besøkende

mandag, januar 18, 2010

Week 34 # ProMarker


Driver å øver meg med mine ProMarker tusjer og får masse nyttige tips inne på bloggen til ProMarker.
Denne uken hadde de en Colour Challenge der oppgaven var å fargelegge et trykk med fargene cool aqua og cocoa som hovedfarger.
Trykket er fra The Gretting Farm, mønsterark er fra Basic Grey, Stempeltrykk tekst er fra Kreativ Hobby. Har malt chipboard stjernen med dabber i to blåfarger. Ellers har jeg brukt scallop punsh fra Fiskars.

3 kommentarer:

Anonym sa...

A fantastic card. Thanks for playing along at PfP this week.
Sam xx

Kari sa...

Så fint kort! Og der fikk jeg se ProMarker-tusjene i bruk - takk for innlegg i meningsmålingstråden min!

Klem, Kari

Anonym sa...

Genial fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.