Antall besøkende

mandag, mars 01, 2010

Motivet week 8 challenge

Her kommer mitt bidrag til ukens Motivet skisse. Digger skissene og ikke minst disse søte herlige stemplene. Samtidig vil jeg gratulere Katrine som var heldig å vinne to valgfrie stempler på forrige skisse:)
Har brukt materialer fra det nyeste kittet fra TTT, mønsterarket heter Pink Paislee - Bow and Arrow, og er et dobbelsidig mønsterark.
Rub ons og Rhinestones er fra Bazzill collection.
Tekststemplet er fra Ett trykk - plate 12 B som jeg vant på trykkpressa for November. Det gledelige er at jeg nok en gang har vunnet trykkpressa for februar og kan se fram til at det kommer enda ei stempelplate i posten:)

1 kommentar:

Katrine sa...

Ja, hurra for meg!! Håper jeg forsto rett at jeg skulle velge stemplene ;-) Uansett det blir spennende å se hva som dumper ned i postkassa mi etter hvert.
Dette kortet ble nydelig! Liker fargene, de er så friske!