Antall besøkende

lørdag, april 24, 2010

Nordsalten Utfordring#5

Nordsalten Hobbyklubb har i sin 5 utfordring oppgave om å lage et prosjekt i vintage stil.
Jeg har laget dette kortet.
Har brukt mønsterark fra pinkpaislee - Bow &Arrow, ellers bazzill, blonder, distress ink og blomster fra Prima.
Kortet har min bestemor fått siden hun hadde fødselsdag i går.
I helgen er det casamaraton inne på Casakreativ forumet. Her legges det ut oppgaver hele helgen, både i scrapping, kortlaging og strikking/hekling. Så her er noe for en hver smak. Jeg håper på å få laget noe i allefall.  Har i allefall fått unna 2 oppgaver, et kort og en liten gaveeske. Skal legge ut et eget innlegg om maratonresultatene når det hele er over. I morgen får jeg imidlertid ikke scrappet noe, da skal vi besøke oldemor i Harstad samt at jeg blir igjen der pga siste skoleinnspurt før eksamensoppgavene. Ha en fin lørdag.

6 kommentarer:

WencheP sa...

Så flott kort, skikkelig koselig motiv. Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

-DT Wenche

Anne Bente sa...

åh.... så NYDELIG

10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring.

Guro sa...

Så søtt!!! Likte motivet ditt veldig godt.
Ha en herlig uke :-)
Klem Guro

Villblomsten sa...

Flott kort :-)

Plundis sa...

Kjempeflott kort du har laget!! Lykke til på casamaraton...

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk

-Gro-
aka Plundis

Torill sa...

Så flott kort!!!
Likte motivet så godt!!

Tusen takk for at du ville bli med på candyen min!!
Ha ei super helg!!