Antall besøkende

fredag, april 09, 2010

Snart scrappetreff igjen:)

Nå er det bare 8 dager igjen til jeg og Katrine skal arrangere scrappetreff på Setermoen. Til nå er vi 19 stykker som kommer, så nå gleder jeg meg veldig. Har ikke fått scrappet noe særlig i det siste. Hadde ikke scrappesaker med meg på hytta i påska, og nå holder jeg på med 2 skoleoppgaver jeg må få ferdig før treffet. Men jeg holder på med et bestillingskort som må bli ferdig til i morra, så det skal jeg se om jeg ikke får ferdig i kveld. Det er samme type kort som dåpskortet i et av innleggene under her, bare at nå er det til konfirmasjon. Skal legge ut bilde når jeg får det ferdig.

I går fikk Helene en overraskende pakke i posten. Da kom det en hel haug med servietter fra Hilleborg på Aukra (mammaen til ungenes beste tante Linda). Hun og tante Linda hadde sett i bloggen min at hun samlet og dermed denne pakken. Så nå begynner samlingen å bli stor og jenta er i ekstase, og mor likeså... jeg samlet jo og den gang jeg var liten.
I tillegg fikk hun for en tid tilbake også noen servietter i posten fra Hvite Tulipaner etter at vi ikke ble trukket ut i blogcandyen hun hadde. Jeg hadde meldt på Helene siden hun var begynt å samle! Tusen takk!! HUn har forreste en herlig blogg som jeg ofte er innom.

I går fikk oggså jeg pakke i posten, for en tid tilbake vant jeg en blogcandy hos Ulltraaden. 
Denne kom i posten i går, og nå kan jeg kose meg med karamelldrops, te, såpe og et godt og varmt skjerf. Tusen tusen takk!! Og samtidig anbefaler jeg alle å ta en tur innom her for hun lager mye flott!!

Legger og med et siste mobilbilde av ungene. Bildet er tatt 29 mars og ble sendt til bestefar som ble 60 år denne dagen, og til Tante Kamilla og Onkel Kristian og Julie som en gratulasjon med lille Lea som ble født på bestefar sin bursdag! Mye glede med andre ord!!


Ingen kommentarer: