Antall besøkende

torsdag, mai 06, 2010

StampArtic - Mai utfordring

MSN chattet med Katrine i går, og i mangel på inspirasjon ga hun meg utfordringen og lage et kort etter skissen på StampArtic.
Her er mitt resultat som ble et kort til min lille niese som blir 6. Mønsterarkene vant jeg på scrappetreffet, de er fra en eller annen mønsterark blokk, men det står ikke noe navn på. Stemplet er fra byEvy , og er fargelagt med ProMarkers. Ellers er det rester av blomster, perler og thickers:) Takk for at du titter:) Beklager det dårlige bildet!

4 kommentarer:

Christina sa...

Utrolig tøft kort, og stilig med spreke rååsa farger

Anne Bente sa...

nååååå denne var jo bare helt skøn.

Guro sa...

Herlig!!!! For et utryksfult motiv, drar på smilebåndet her i stua :-)
Flotte sterke farger her.
Ha en fin ukeslutt :-)
Klem Guro

Linda Brun sa...

Herlig kort!
Takk for at du deltar på candyen min. Lykke til.