Antall besøkende

onsdag, mai 05, 2010

Sukkersøtt # 82

Her er mitt bidrag til skissen på sukkersøtt denne uken.
Har malt Magnolia motivet med ProMarkers:)
Ellers har jeg brukt rester fra et TTT kit, og sommerfugl punch fra Marta Stewart. Og retroblomster og bladpunch selvfølgelig. LOL:

TAkk for at du titter innom bloggen min:) Syns det er utrolig deilig at så mange er innom her.
I dag er det litt rydde hus og vaske klær dag i hjemmet her. Og så har jeg planer om å strikke ferdig ei kopptue som Helene skal gi bort i gave sammen med ei hjemlaga kaffesåpe:)
Nå går det nok mot dårlige scrappetider i hjemmet her:) I morgen kommer den første hjemmeeksamensoppgaven, etterfulgt av nr 2 rette etter levering av den 1. . Så 2 juni regner jeg med å være i scrappemodus igjen. Da er det i allefall goddbye skolebøker.

3 kommentarer:

Pia sa...

super nydeligt kort med flot farvelagt motiv. Tusind tak for at du deltager på sukkersötts udfordring.
knus Pia

Hanne sa...

Kjempeflott kort du har laget ut fra skissa mi, Hege, artig at noen speilvendte den også :)

Likte de rene og klare fargene, og veldig flott fargelegging!

Håper du får en fortsatt fin uke,
klemmer fra Hanne:)

Meta sa...

Herlig kort! Lykke til.:))