Antall besøkende

tirsdag, juni 01, 2010

Stort scrappetreff i nord-Norge

Enda en stund til , men 25 og 26 september skal det arrangeres stort Scrappetrerff i Målselv til inntekt for Redd Barna. Planen er at det både skal være kurs, konkurranser, scrappebutikker o.l.
Blir spennende. Og jeg krysser fingrer for at det ikke kræsjer med det kurset jeg skal på.... men det tror jeg det gjør. Men jeg håper i det lengste:)
Dere kan lese mere om det her.
Nå skal jeg lage fiskegrateng, før vi skal på fotovisning hos fotografen. Skal bli spennende å se alle bildene. I kveld er det bare litt finjustering på siste eksamensoppgave, før den sendes med posten i  morgen:) En herlig følelse..... så da er det bare å gjøre seg klar til svømmeaksjonen. Jeg og en annen mor har fått to svømmekurs gjennom gjensidigestiftelsen, så på fredag starter vi opp med 1.klassene ved Setermoen Skole:) Gleder meg sikkert like mye som ungene!! Utrolig flott at vi har fått til så bra samarbeid med svømmeklubben, skolen og SFO, samt Barduhallen:)

Ingen kommentarer: