Antall besøkende

tirsdag, november 23, 2010

Endelig ferdig med ullbuksa...

Tok si tid, mangla jo lenge bare å feste tråder og sette i en strikk- men i dag fikk jeg det heldigvis gjort. Så i dag kan lillesnuppa endelig kle seg i hele settet:) Er også snart ferdi å strikke en Marius genser i str 1 årsom skal sendes til Danmark. Og så synes jeg den nye VM genseren er utrolig fin. Drømmer om å strikke denne til alle 3. Så vi får se om jeg får ånden over meg. Men har tro på at jeg får strikket endel fremover nå som jeg er begynt å arbeide i turnus igjen. Veldig greit å ha noe å gjøre når det er stille på nattevaktene:) I morra skal jeg på akuttemdisinsk forum i Tromsø og ligge på hotell. Det gleder jeg meg til. Og fredag er det julebord med jobben, før det er klart for å dra på svømmestevne med Joakim på lør og søn. Så det er travle dager fremover:) Men moro er det da!

Ingen kommentarer: