Antall besøkende

onsdag, august 17, 2011

Bilderas med kort jeg har laget

Her kommer bilde av endel av kortene jeg har laget i vår/sommer.
Først et kjolekort som min niese fikk - veldig morsomme og søte å lage. Disse laget jeg også noen av til konfirmasjon.

 her er et av konfirmasjonskortene:)
 Et konfirmasjonskort
 og her noen av konfirmasjonskortene til gutt... laget med produkter fra Kort og godt...




 KOnfirmasjonskort til jente med pengelomme, men uten bilde:)
 Disse skjortekortene er supre... laget også flere konfirkasjonskort til gutt av denne typen.
 Veskekort a`la Katrine... har laget to, en til en kollega som ble 40, og til verdens beste mamma.
Disse er veldig flotte å legge et gavekort inni:)


 40 års veska inni:)

 Veskekortet til mammaen min:

Da ble det med dette for denne gangen...
forhåpentlig ikke så lenge til jeg får ånden over meg for å skrive litt mere:) Nå er det straks jobb!

1 kommentar:

♥Gry sa...

såååå mye fint og forskjellig ;0)
Nydelige kort <3