Antall besøkende

onsdag, oktober 03, 2007

Endelig oppdatering!

Her var det lenge siden jeg har skrevet noe... Fyom
Tiden går fort, og man rekker ikke over alt.
Jeg får scrappet litt inn i mellom også...
22 sept hadde vi scrappetreff med 26 deltakere, og ble en
kjempesuksess.
Lørdag er planen at æi skal kjøre til Tromsø på scrappetreff:)
Ellers håper jeg det snart kommer en ny utfordring til oss designere
på scrapp og lapp.
Legger ut Loen jeg laget til skissekonkurransen på http://www.scrapfun.blogspot.com/
Vant konkurransen for september, og gleder meg til de legger ut ny skisse 5 . oktober
Venter og på første pakken fra TTT (http://www.transparenttouches.com/index.htm),
det blir superbra:)
Treffet vårt ble publisert i Troms Folkeblad, og jeg legger ved utklippet jeg har fårr scannet inn.
Ha en fin dag i regnet!

2 kommentarer:

Aquarell sa...

Det ser ut som dere hadde det gøy på treffet...
Skulle gjerne vært der, men, men. Kanskje en annen gang...
Får ikke med meg treffet i Tromsø heller, skal bort hele helga.
Det klaffer liksom ikke for meg...
Kos deg på treff! :D

Carrin sa...

Såååå bra hæ!!! V neste treff regne æ med at se og hør står på døra! Iallefall; kjempekoselig treff denne gang åsså! E så arti å komme oppover te dokker at!