Antall besøkende

søndag, desember 02, 2007

Adventstid

Adventstiden er over oss, og julekortene skal bli ferdige.
Men syns ikke tiden strekker til for tiden. Men det kommer vel vil jeg tro.
Skal være med på to kortkvelder til uken.
En med kvinnenettverket Dordi, der vi skal ha juleavslutning og kortlaging. Jeg har handlet inn utstyr og jeg og Katrine har laget forslag til kort de kan lage.
Torsdag skal vi ha kortdelen på forsvaret sitt juleverksted. Så vi får håpe vi får laget litt vi og!
Legger ut bilde av den nye kortstørrelsen jeg har forelsket meg i.
3x6 er en herlig størrelse, og kortet er liftet av tiram! Tusen takk for flott inspirasjon på julekortkvelden som ble arrangert på skolen!
Stempelet av gutten er fra Paprloftet og jeg digger det og har selv fått det hjem!! Det kommer nok med på mange kort i år:)

Ingen kommentarer: