Antall besøkende

mandag, oktober 27, 2008

LOST i eksamensoppgave???

Til tross for at jeg for tiden skriver hjemmeeksamen, ble det satt av litt tid til LOST I KORT som ble arrangert på arctic i helga. Jeg tok meg tid til å lage 3 av 19 kort, og her er resultatet. Ikke helt "bra", da alle var hurtigscrapper. Men deilig å få litt avbrekk når ordene går i krøll i word.

Her er oppgave 5, fredag som var stressoppgave. Dette kortet laget jeg på 15 min!!!

Dette var en lift av Anne Katrine

Oppgave 2: Laget etter skisse!

Oppgave 7: Lag ett criss cross kort. Her er mitt resultat!

Har i tillegg hatt besøk av mariannev i helga, og vi fikk laget en fyrstikkeske kalender. Denne har jeg ikke fått tatt bilde av ennå. Men den var utrolig morsom å lage.
Nå skal jeg se ferdig ylvis før jeg hiver meg over bøkene igjen!

Ingen kommentarer: