Antall besøkende

fredag, oktober 24, 2008

Mange fødselsdagskort!

Til bursdagen min fikk jeg flere flotte kort fra bursdagskort ringen på Scrapp og snakk.
Det var utrolig deilig å få så herlig post, en ordentlig lysglimt i en travel hverdag, og en postkasse som alltid bugner over av reklame og regninger:)
Dette kom fra livert:
Dette kom fra snuppelure74
Dette kom fra Heidi
og til slutt dette fra Anne
Tusen takk til dere alle.
Fikk og et flott kort av min venninne kanys, men det har jeg ikke fått tatt bilde av ennå.
I helgen er det lost i kort på Arctic. Inni mellom eksamensoppgaven jeg er i full gang med, tok jeg meg et lite avbrekk og laget to kort i kveld. Det postes oppgaver hele helgen, og det er utrolig moro. Hiv deg emd du også!!

1 kommentar:

Monica sa...

Gratulerer så mye med dagen som var (igår?). For noen lekre kort du fikk da, det skjønner jeg var veldig hyggelig å få, lyser opp postkassen til noen og enhver.
Håper du har feiret eller kanskje skal i helgen? Uansett, ha en fin-fin lørdag!
Stor klem fra Monica