Antall besøkende

søndag, august 30, 2009

Sukkersøtt #50 og LO til scrappehuset

Har både scrappet og laget kort i det siste. På kortfronten har det blitt mest, og jeg har en avtale med meg selv om å bruke rester :) HHar faktisk fått fylt opp kortbunken min litt. Men selv om restene er blitt brukt, vises det faktisk ikke i restekassen.. fnis. Så det er bare å fortsette å bruke rester. Likte skissen til Sukkersøtt #50, og her er resultatet: Har malt trykket med Pro Markers, trenger fortsatt en del trening , men jeg lærer vel kansjke etter hvert.I tillegg har jeg brukt endel reste rubons , mønsterarket tror jeg er fra BG. Kortet er i str 4X6. Laget og et kort til Sukkersøtt #49, men dette fikk jeg dessverre ikke lagt i bloggen tidsnok. Oppgaven var å lage et julekort som ikke var rødt, grønt eller blått. Her er i allefall resultatet: Jeg har laget mitt i bruntoner, og fikk brukt splittbinders, noe jeg ikke har brukt på evigheter. Scrappehuset har denne måneden hatt American Craft som produkt , samt lag på lag LO. De har i den forbindelse hatt en oppgave ut hvor man skulle scrappe en lag på lag LO med bruk av produkt fra AC. Jeg har på denne LO brukt Thickers i en del av overskriften. Fikk scrappet noen bilder som faktisk er 2 år gamle, og er fra ungenes første møte med deres nye kusine i Danmark. Bilde av LOen ble ikke så bra, men lyset var ikke med meg når jeg skulle ta bildet. Har brukt bazzill, symaskin, gamle noteark, forskjellig restekartong, kakeserviett o.l. Håper denne er lag på lag nok:) Nå skal jeg straks ta kvelden. I morgen er det skolestart, og jeg skal ta fatt på 2 studieår på videreutdanningen. HAr som mål å få med meg den første samlingen, for nå som det bare er 17 dager til termin er det ikke godt å si hva de neste månedene bringer:) Skal i allefall gjøre det jeg kan for å komme i mål:)

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Dette er lag på lag i massevis:) Flotte bilder - og en herlig LO:)

Takk for at du deltar:)

Jinx sa...

Du lager masse flott!! Tusen takk for kikken!

Og gratulerer med nytt familiemedlem!