Antall besøkende

onsdag, september 09, 2009

Ventetid med sukkersøtt # 51 og blogcandy :)

Har ikke fått blogget så mye i det siste. Men har laget noen kort, samt prøvd å få unna noe skolearbeid før fødselen. Akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke får gjort noen ting. Så da kan jeg jo blogge litt om ikke annet. Følger med på endel blogger og har så lyst å få unna endel utfordringer. Har i allefall fått laget en maskering og kort til Sukkersøtt sin utfordring # 51. Har laget et kort av rester i 3x5. Som maskering har jeg brukt et tekststempel (husker ikke fra hvem), et hångler og stangler stempel og stempel fra ett trykk:) Har fargelagt med distress Ink. MItt første forsøk, så jeg er sånn passelig fornøyd. Har og i min surfing rundt på nettet funnet noen flotte blog candyer. Bl.a hos Stempelgal hvor man kan vinne disse flotte WOJ stemplene:) Forøvrig en flott blogg å følge med på. Kom og over en blogg jeg ikke har vist om før, her kan man hente masse inspirasjon. sÅ ta en tur inn hos Motivet og se denne flotte blogcandyen og alt det andre flotte:) Absolutt en blogg jeg skal innom flere ganger:) Tar med en siste RAK og fra Ingvild Bolme. Fantastisk RAK , fantastisk blogg med vannvittig mye spennende. Ingvild feirer nemlig 200.000 besøk i bloggen sin. Nå skal jeg prøve å bruke resten av formiddagen til litt skolearbeid før ungene kommer hjem fra skolen. Kanskje er jeg trebarnsmor neste gang jeg blogger - hvem vet. Men virker ikke som det skal skje noe ennå. Men med mitt bloggetempo vet man aldri om jeg får blogget mere før det skjer noe:) Ha en fin dag alle som ser innom.

1 kommentar:

Katrine sa...

Herlig kort!